A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сенчанська сільська територіальна громада
Полтавська область, Миргородський район

Свідоцтво смерть

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо видачі свідоцтва про смерть

1.

Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Виконавчий комітет Сенчанської сільської ради Лохвицького району Полтавської області

37254, с. Сенча, вул. Героїв України, 8

Графік прийому громадян:

п’ятниця –– 8.00-12.00,

субота, неділя – вихідний,

обідня перерва – 12.00-13.00

Контактний телефон: 99142 , 99131

Електронна пошта сільської ради  sencharada@ukr.net

2.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

Суб'єктом звернення безпосередньо подаються:

документ встановленої форми про смерть, виданий  закладом охорони здоров’я або судово – медичною установою;

або  рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства), пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства) суб’єкта звернення(у разі їх наявності).

3.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу

Суб'єкт  звернення отримує свідоцтво про смерть безоплатно.

4.

Строк надання адміністративної

послуги

Свідоцтво про смерть видається суб’єкту звернення виконкомом сільської ради  при проведенні державної реєстрації смерті

5.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про смерть.

6.

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про смерть безпосередньо у виконкомі сільської ради після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та  відповідному актовому записі про смерть. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.

7.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито», Постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 639 «Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби», Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь