A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сенчанська сільська територіальна громада
Полтавська область, Миргородський район

Свідоцтво про народження

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

щодо видачі свідоцтва про народження

1.

Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Виконавчий комітет Сенчанської сільської ради Лохвицького району Полтавської області

37254, с. Сенча, вул. Героїв України, 8

Графік прийому громадян:

п’ятниця –– 8.00-12.00,

субота, неділя – вихідний,

обідня перерва – 12.00-13.00

Контактний телефон: 99142 , 99131

Електронна пошта сільської ради  sencharada@ukr.net

2.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:

заява встановленої форми, у випадках встановлених законом;

паспорт громадянина України суб’єкта звернення, (паспортний документ іноземця або особи без громадянства);

документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини;

документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу - у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я;

документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини,медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше;

документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків,  передбачені статтями 121, 125, 135 Сімейного кодексу України.

3.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за адміністративну послугу

Суб’єкт звернення  отримує свідоцтво про народження безоплатно.

 

4.

Строк надання адміністративної

послуги

Свідоцтво про народження  видається суб’єкту звернення виконкомом Сенчанської сільської ради при проведенні державної реєстрації народження.

5.

Результат надання адміністративної послуги

Отримання суб’єктом звернення свідоцтва про народження.

6.

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про народження безпосередньо у виконкомі сільської ради після ознайомлення з відомостями, що містяться у ньому та відповідному  актовому записі про народження. Отримання свідоцтва засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення.

7.

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Сімейний кодекс України, Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 № 7-93 «Про державне мито», постанова Кабінету Міністрів від 25.05.2011      № 639 «Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби», Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5), зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь