Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомості

Інформаційні картки адміністративних послуг

Інформаційна картка

Надання рішення виконавчого комітету про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомості

(назва послуги)

1.

Орган, що надає послугу

Виконавчий комітет Сенчанської сільської ради

2

Місцезнаходження, довідковий телефон та адреса електронної пошти

 вул. Героїв України, 8, тел. 99142 , 99131,

email: sencharada@ukr.net

3

Режим роботи

понеділок-четвер: з 8-00 до 17-15

п’ятниця: з 8-00 до 16-00

перерва на обід з 12-00 до 13-00

4

Перелік документів

  Для отримання рішення виконкому про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомості заявник подає на розгляд пакет документів:

-  заяву;

- копію документа, що посвідчує фізичну особу – для громадянина;

- копію документа, що засвідчує право заявника на земельну ділянку;

- копію документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду або декларація про готовність об’єкта до експлуатації, або сертифіката про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил;

- графічні матеріали.

5

Оплата

(якщо послуга платна, то: порядок оплати, вартість та банківські реквізити)

Безкоштовно.

6

Термін виконання

(днів)

30 днів.

7

Результат послуги

Рішення виконкому про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомості

8

Спосіб отримання відповіді (результату)

Особисто, або поштою.

9

Законодавчі підстави (базовий закон та за потреби – нормативний акт який найбільш детально врегульовує процедуру і умови отримання послуги)

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  постанова  Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 №703

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень